Postępowania sądowe, windykacja należności

Najlepiej jest gdy powstałe spory udaje się rozwiązać na etapie przedsądowym. Jednakże gdy próby polubownego załatwienia sprawy zawodzą, ważne jest aby wiedzieć jak prowadzić spór w sądzie. Ważne jest by nie popełnić błędów w postępowaniu sądowym, nie zaprzepaścić szansy na wygranie sprawy nie wiedząc kiedy i jakie czynności podejmować przed sądem.

Doradzamy klientom i świadczymy pomoc prawną:

• na etapie przedsądowego rozwiązywania sporów, dochodzenia roszczeń –przygotowujemy wezwania do zapłaty, wykonania innych zobowiązań, prowadzimy negocjacje z drugą stroną;
  • na etapie sądowym – analizujemy sprawy, proponujemy środki dostępne w postępowaniu przed sądem, przygotowujemy pozew bądź inne pisma procesowe, reprezentujemy klienta przed sądami we wszystkich instancjach;
  • na etapie egzekucji (wykonania prawomocnego wyroku)- prowadzimy postępowania przed komornikiem mające na celu wyegzekwowanie wyroku, doradzamy przy wyborze komornika, reprezentujemy klienta w postępowaniu egzekucyjnym, przygotowujemy wszelkie pisma w postępowaniu, monitorujemy postępowanie.
  • doradzamy jak wyegzekwować należność w przypadku ogłoszenia upadłości dłużnika/ kontrahenta zobowiązanego do zapłaty.

Jeżeli chcą Państwo skorzystać z naszej pomocy jesteśmy dostępni za pośrednictwem telefonu pod numerem 504 625 382, poczty email pod adresem [email protected] bądź formularza kontaktowego znajdującego się poniżej.

Formularz kontaktowy