Postępowania sądowe, windykacja należności

Najlepiej jest gdy powstałe spory udaje się rozwiązać na etapie przedsądowym. Jednakże gdy próby polubownego załatwienia sprawy zawodzą, ważne jest aby wiedzieć jak prowadzić spór w sądzie. Ważne jest by nie popełnić błędów w postępowaniu sądowym, nie zaprzepaścić szansy na wygranie sprawy nie wiedząc kiedy i jakie czynności podejmować przed sądem.

Doradzamy klientom i świadczymy pomoc prawną:

• na etapie przedsądowego rozwiązywania sporów, dochodzenia roszczeń –przygotowujemy wezwania do zapłaty, wykonania innych zobowiązań, prowadzimy negocjacje z drugą stroną;
  • na etapie sądowym – analizujemy sprawy, proponujemy środki dostępne w postępowaniu przed sądem, przygotowujemy pozew bądź inne pisma procesowe, reprezentujemy klienta przed sądami we wszystkich instancjach;
  • na etapie egzekucji (wykonania prawomocnego wyroku)- prowadzimy postępowania przed komornikiem mające na celu wyegzekwowanie wyroku, doradzamy przy wyborze komornika, reprezentujemy klienta w postępowaniu egzekucyjnym, przygotowujemy wszelkie pisma w postępowaniu, monitorujemy postępowanie.
  • doradzamy jak wyegzekwować należność w przypadku ogłoszenia upadłości dłużnika/ kontrahenta zobowiązanego do zapłaty.

Usługi

Kancelaria specjalizuje się w doradztwie prawnym i usługach prawnych dla rynku związanego z obrotem nieruchomościami. Oferujemy kompleksową pomoc przy najmie lokali, transakcjach nabywania nieruchomości na rynku wtórnym i pierwotnym, także z udziałem cudzoziemców; świadczymy usługi dla firm zarządzającym najmem, agencji nieruchomości. Sprawdź w czym możemy pomóc.

Formy świadczonych usług

Kancelaria oferuje różne formy usług prawnych dostosowanych do potrzeb klientów. Konsultacje, opinie prawne, wzory umów, bieżąca obsługa działalności, reprezentacja procesowa. Wybierz sam odpowiednią formę lub pomożemy wybrać gdy masz wątpliwości, która będzie odpowiednia.